Regulamin newslettera
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady świadczenia usługi newslettera przez GRABIEC SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą przy ul. Marka Hłaski 49/2, 54-608 Wrocław, Polska, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000945628, NIP: 8943179436, REGON: 520986620 („Usługodawca”).
2. Usługa newslettera („Newsletter”) polega na przesyłaniu cyklicznych wiadomości e-mail zawierających treści promocyjne, informacyjne, edukacyjne oraz handlowe związane z działalnością Usługodawcy, w tym informacje o ofertach specjalnych, nowościach, promocjach i wydarzeniach.
3. Usługa świadczona jest bezpłatnie, przez czas nieokreślony, na rzecz osób, które dobrowolnie zapisały się do Newslettera i zaakceptowały niniejszy Regulamin („Subskrybenci”).
4. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
II. Warunki techniczne korzystania z Newslettera
1. Do korzystania z Newslettera wymagane jest:
– dostęp do Internetu,
– urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych i odbiór wiadomości e-mail,
– aktywny adres e-mail.
III. Zapis do Newslettera
1. Zapis do Newslettera następuje poprzez:
– wypełnienie formularza zapisu dostępnego na stronie internetowej Usługodawcy i wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną,
– zaznaczenie odpowiedniej zgody podczas rejestracji konta lub składania zamówienia w sklepie internetowym Usługodawcy.
2. Po zapisie Subskrybent może otrzymać tzw. bonus (np. kod rabatowy, e-book, bezpłatną dostawę), jeśli jest to przewidziane w danym czasie i określone w komunikacie przy formularzu zapisu. Bonus wysyłany jest na adres e-mail podany przy subskrypcji.
3. Z chwilą potwierdzenia zapisu zawierana jest umowa o świadczenie usługi Newslettera na czas nieokreślony.
IV. Rezygnacja z Newslettera i odstąpienie od umowy
1. Subskrybent ma prawo zrezygnować z Newslettera w dowolnym momencie bez podania przyczyny:
– klikając w link rezygnacyjny znajdujący się w każdej wiadomości e-mail,
– wysyłając stosowną prośbę na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@ed.edu.pl
2. Subskrybent, będący konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług Newslettera w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podawania przyczyny.
3. Usługodawca może zakończyć świadczenie usługi Newslettera wobec konkretnego Subskrybenta, jeśli ten przez okres co najmniej 3 miesięcy nie otworzy żadnej wiadomości – po uprzednim poinformowaniu go drogą elektroniczną.
V. Reklamacje
1. Subskrybent ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące funkcjonowania Newslettera.
2. Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: kontakt@ed.edu.pl lub listownie na adres siedziby Usługodawcy.
3. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe oraz opis problemu.
4. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. O wyniku Subskrybent zostanie poinformowany na podany adres e-mail.
5. Subskrybent ma również prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów konsumenckich.
VI. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Subskrybentów jest GRABIEC SPÓŁKA KOMANDYTOWA.
2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usługi Newslettera zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.
3. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych zawarte są w Polityce prywatności dostępnej na stronie internetowej Usługodawcy.