Regulamin newslettera

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady świadczenia usługi newslettera przez GRABIEC SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą przy ul. Marka Hłaski 49/2, 54-608 Wrocław, Polska, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000945628, NIP: 8943179436, REGON: 520986620 („Usługodawca”).

2. Usługa newslettera („Newsletter”) polega na przesyłaniu cyklicznych wiadomości e-mail zawierających treści promocyjne, informacyjne, edukacyjne oraz handlowe związane z działalnością Usługodawcy, w tym informacje o ofertach specjalnych, nowościach, promocjach i wydarzeniach.

3. Usługa świadczona jest bezpłatnie, przez czas nieokreślony, na rzecz osób, które dobrowolnie zapisały się do Newslettera i zaakceptowały niniejszy Regulamin („Subskrybenci”).

4. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

II. Warunki techniczne korzystania z Newslettera

1. Do korzystania z Newslettera wymagane jest:

– dostęp do Internetu,
– urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych i odbiór wiadomości e-mail,
– aktywny adres e-mail.

III. Zapis do Newslettera

1. Zapis do Newslettera następuje poprzez:

– wypełnienie formularza zapisu dostępnego na stronie internetowej Usługodawcy i wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną,
– zaznaczenie odpowiedniej zgody podczas rejestracji konta lub składania zamówienia w sklepie internetowym Usługodawcy.

2. Po zapisie Subskrybent może otrzymać tzw. bonus (np. kod rabatowy, e-book, bezpłatną dostawę), jeśli jest to przewidziane w danym czasie i określone w komunikacie przy formularzu zapisu. Bonus wysyłany jest na adres e-mail podany przy subskrypcji.

3. Z chwilą potwierdzenia zapisu zawierana jest umowa o świadczenie usługi Newslettera na czas nieokreślony.

IV. Rezygnacja z Newslettera i odstąpienie od umowy

1. Subskrybent ma prawo zrezygnować z Newslettera w dowolnym momencie bez podania przyczyny:

– klikając w link rezygnacyjny znajdujący się w każdej wiadomości e-mail,
– wysyłając stosowną prośbę na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@ed.edu.pl

2. Subskrybent, będący konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług Newslettera w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podawania przyczyny.

3. Usługodawca może zakończyć świadczenie usługi Newslettera wobec konkretnego Subskrybenta, jeśli ten przez okres co najmniej 3 miesięcy nie otworzy żadnej wiadomości – po uprzednim poinformowaniu go drogą elektroniczną.

V. Reklamacje

1. Subskrybent ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące funkcjonowania Newslettera.

2. Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: kontakt@ed.edu.pl lub listownie na adres siedziby Usługodawcy.

3. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe oraz opis problemu.

4. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. O wyniku Subskrybent zostanie poinformowany na podany adres e-mail.

5. Subskrybent ma również prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów konsumenckich.

VI. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Subskrybentów jest GRABIEC SPÓŁKA KOMANDYTOWA.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usługi Newslettera zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.

3. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych zawarte są w Polityce prywatności dostępnej na stronie internetowej Usługodawcy.

VII. Zmiany Regulaminu

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku:

– zmian przepisów prawa,
– zmiany zakresu świadczonych usług,
– 
zmian technicznych lub organizacyjnych.

2. O każdej zmianie Regulaminu Subskrybenci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni.

3. Subskrybent, który nie akceptuje zmian, może wypowiedzieć umowę, rezygnując z Newslettera w sposób określony w punkcie IV.1.